ÚROKOVÉ PRÁZDNINY SO ŽOLÍKOM (06/2005)

ŽOLÍK zaplatí váš dlh, dá vám polročné úrokové prázdniny a nižší úrok

17
Zdroj foto: facebook.com

Nový produkt spoločnosti Slovenské kreditné karty a.s., pôžičková karta ŽOLÍK, vyvoláva na trhu kreditných a úverových kariet veľký rozruch. ŽOLÍK totiž ponúka to, čo tu doteraz nebolo. Okamžité splatenie starých dlhov, polročné „úrokové prázdniny“ a garatnovaný minimálne o jedno percento nižší úrok, akým bol úročený pôvodný, ŽOLÍKOM splatený dlh. O všetkom, čo so ŽOLÍKOM súvisí, sme sa rozprávali s predsedom predstavenstva spoločnosti Slovenské kreditné karty, a.s., Andrejom Kiskom.

Vaša spoločnosť ponúka novú pôžičkovú kartu ŽOLÍK, ktorou sa vraj dá zaplatiť starý dlh, pol roka netreba platiť úroky a následne má klient o jedno percento nižší úrok, akým bol úročený jeho pôvodný dlh. Je to pravda?

Samozrejme, že áno. ŽOLÍK vyvolal veľký záujem, pretože takýto produkt na Slovensku nebol zatiaľ pre klientov k dispozícii. Všetko na čo sa pýtate je pravda, a preto je ŽOLÍK taký úspešný a žiadaný. Klienti môžu jedine získať.

Komu je pôžičková karta ŽOLÍK určená?

ŽOLÍK je klasická úverová karta, akú občania poznajú v mnohých podobách. Líši sa jedinou, ale veľmi zásadnou vecou. Pomocou ŽOLÍKA zaplatíte svoj aktuálny dlh, pol roka nemusíte platiť úroky a nakoniec vám ŽOLÍK garatnuje minimálne o jedno percento nižší ročný úrok, ako ste mali vo svojom pôvodnom, pomocou ŽOLÍKA splatenom dlhu. ŽOLÍK je teda určený predovšetkým majiteľom úverových a kreditných kariet všetkých druhov, ale aj klientom, ktorí majú kontokorentné úvery alebo povolené prečerpania na bežných účtoch.

A ostatní dlžníci?

Máme aj veľa dotazov od ľudí, ktorí majú povedzme spotrebné, alebo iné úvery. V zásade môže ŽOLÍK pomôcť aj im, ale v takýchto prípadoch ľudí upozorňujeme, aby si dobre prečítali úverové zmluvy. Tie totiž často obsahujú vysoké pokuty za predčasné splatenie úveru. Takémuto klientovi preto poradíme tak, aby jeho pokuta nebola vyššia, ako výhody, ktoré mu prinesie ŽOLÍK.

Ako to funguje v praxi? Čo človek majúci úverovú kartu môže, respektíve musí urobiť v prípade že sa rozhodne pre ŽOLÍKA?

Poviem to na príklade – to je vždy najzrozumiteľnejšie. Povedzme, že som majiteľom úverovej karty XY, na ktorej mm úver 20 000,- Sk s úročením 26 percent ročne. A chcem ŽOLÍKA. Na to, aby som ho mohol dostať, musím predložiť aktuálnu úverovú zmluvu a tri posledné mesačné výpisy zo splácanej karty. Získam ŽOLÍKA a následne po aktivácii ŽOLÍKA spoločnosť vyplatí môj pôvodný úver. Šesť mesiacov odo dňa vyplatenia pôvodného dlhu neplatím úroky, ale iba pravidelné mesačné splátky. Po šiestich mesiacoch úrokových prázdnin začnem spolu s mesačnými splátkami platiť aj úrok, ale ten je minimálne o jedno percento nižší, ako bol pôvodný, a aj celý dlh je už vďaka predchádzajúcemu splácaniu nižší.

Niektorí vaši konkurenti tvrdia, že ŽOLÍK je síce na prvý pohľad lacný, ale má vyššie poplatky a nakoniec nie je lacnejší ako ostatné karty?

Zaznamenali sme takéto názory, ale som presvedčený, že každý človek, ktorý vie počítať si to dokáže spočítať sám. Pokiaľ nemusím platiť pol roka úroky a potom mám úrok minimálne o jedno percento nižší, ako bol pôvodný, rčite na tom získam. Poplatky za ŽOLÍKA pritom rozhodne nepatria k tým vyšším spomedzi ponuky na trhu. Sú to mesačne korunové rozdiely a keby sme začali počítať všetky poplatky ostatných kariet, zistili by sme, že niektorá je lacnejšia v tom, alebo onom, niektorá zasa drahšia, ale v priemere všetky viac menej rovnaké. Kto si dá tú námahu a všetko si prepočíta, určite to potvrdí. Ale ani jedna karta na trhu okrem ŽOLÍKA vám nedá to, čo ŽOLÍK – teda polročné prokové prázdniny a zaručený minimálne o jedno percento nižší úrok, ako bol Váš pôvodný. To je úplne zrejmé a nedá sa to nijakými počtami spochybniť.[sociallocker id=5464][/sociallocker]

Vaši konkurenti ďalej hovoria, že každému klientovi účtujete príplatok za osobného poradcu pri vybavovaní žiadosti.

Žiadny povinný príplatok za poradcu klientom neúčtujeme. Využitie služieb osobného poradcu je úplne dobrovoľné. Klient si môže všetko zariadiť sám, stačí zavolať na našu infolinku alebo sa sám ozvať cez internet a my mu všetko potrebné zašleme poštou. Osobná starostlivosť a servis poradcu je službou n avyše, ktorú klient môže, ale nemusí využiť! Poradcovia sú tu pre ľudí, ktorí uprednostňujú osobný kontakt, odpovedia im na ich otázky, pomôžu im pri vypĺňaní žiadosti a zabezpečia aj jej doručenie k nám. Poplatok za služby poradcu sa účtuje iba v prípade, ak sa klient dobrovoľne rozhodne pre využitie jeho služieb.

Kritizovaný je aj fakt, že v prípade ŽOLÍKA musí klient splácať iba 3 percentá úverového rámca mesačne a teda platí dlho a nakoniec veľa. Je to pravda?

Neviem kto to tvrdí, ale v každom prípade sa mýli. Klient samozrejme môže splatiť dlh, kedy chce a ako chce a pri predčasnom yplatení dlhu neplatí nič navyše. Ale vo všeobecnosti – našou filozofiou je poskytovať peniaze ľuďom, ktorí si nemôžu alebo nechcú dovoliť vysoké mesačné splátky. Predovšetkým o tom sú úverové, kreditné a špeciálne pôžičkové karty. Na trhu je predsa dosť iných produktov, napríklad v bankách, kde môžete zalatiť rýchlejšie, ale vo vyšších splátkach. Čiže náš zámer je dať ľuďom možnosť platiť v prijateľných splátkach, ktoré nenarušujú ich bežný život a rodinný rozpočet. Preto je minimálna mesačná splátka stanovená na úrovni 1/30 úverového rámca. Ale klienti sa môžu rozhodnť, ako chcú. Môžu uhrádzať aj vyššie splátky, alebo splatiť kedykoľvek všekto naraz bez ďalších poplatkov. Stanovená je len minimálna splátka, inak je systém úplne flexibilný. A ja stále dodávam, že ŽOLÍK im k tomu všetkému dá aj polročné úrokové prázdniny a minimálne o jedno percento nižší úrok, ako bol pôvodný.

Myslíte, že sa konkurenci a ŽOLÍKA bojí a preto šíria takéto fámy?

Samozrejme, že sa boja. Nezabúdajte, že na trhu sú úverové a kreditné karty, ktorých úročenie je vyše 26 percent ročne. Žolík sa pritom nikdy nedostane nad 24 percent a spravidla sa pohybuje pod 20 percetnami. A keď si potom uvedomíte, že ŽOLÍK garantuje klientovi MINIMÁLNE O 1 PERCENTO nižší úrok ako pôvodný, asi sa dovtípite, že časť konkurencie má obavy. Pretože ŽOLÍK je veľmi konkurencieschopný a v prípade, že pomocou neho zaplatíte dlh, ktorý je úročený napríklad 26 percentami, okrem polročných úrokových prázdnin sa dočkáte nie jednopercentného, ale povedzme aj trojpercentného zníženia úroku. A to je už naozaj dosť na to, aby ste premýšľali a tiež dosť na to, ab boli obavy konkurencie opodstatnené.


Tento rozhovor bol ako platená reklama zverejnený v regionálnom týždenníku MY v roku 2005.

Máte aj vy vo svojom archíve odložené niečo, čo by podľa vás stálo opäť za zverejnenie a pripomenutie si? Pošlite nám to na tipy@niejetotak.sk. Ďakujeme.

DISKUSIA K ČLÁNKU

17 Komentárov k článku "ÚROKOVÉ PRÁZDNINY SO ŽOLÍKOM (06/2005)"

Upozorniť ma na
avatar
Zoradiť podľa:   najnovšie | najstaršie | najpopulárnejšie
Jozef
Nezareg.

„Cigán kde ideš … Ja som ho nezabil…. ;-)

Vlado
Nezareg.

Hluposti

Vlado
Nezareg.

Kiska podnikal v medziach zakona, Slovensko postrada uzernicky zakon pod ktory by jeho cinnost spadala. Uroky jeho firmy v tom case boli neuzernicke a zaroven nizsie nez konkurencie.

Janík
Nezareg.
Nikto nikdy nikoho nenútil, aby si od neho zobral peniaze. Tisíce rodín si takto zabezpečili veci, na ktoré nemali. Nový televízor, sedačku,….., Ja som tak isto jeho služby využil a tak isto sa mi stalo, že som nemohol splácať, ale to bolo len a len mojou chybou. Šiel som do zahraničia zarobil a splatil som skoro dvojnásobok toho čo som si požičal. Ale to v žiadnom prípade nebola Kiskova vina ale len moja. Nikto ma nenútil si tú vec kúpiť na splátky. Mohol som dva roky šetriť a kúpiť v hotovosti. Tak prečo nikto radšej nešetril? Nemám na Kisku vytvorený… Zobraziť viac >>
Bankster
Nezareg.

Aha ho, však to je ten náš anjelský úžerník :D