BRATISLAVSKÁ ŽUPA ZAPLATÍ ZA REKLAMU NA FACEBOOKU V PRIEMERE 16€ NA DEŇ

0
120
Zdroj foto: facebook.com

Facebook reklamy sú platené oznámenia, ktoré pomáhajú užívateľom sociálnej siete osloviť ostatných ľudí na sociálnej sieti.

Firma môže napríklad vytvoriť reklamnú kampaň na sociálnej sieti so zámerom aby jej internetovú stránku navštívilo viac ľudí. Pri vytváraní takejto kampane si zvolí obrázky, texty a okruh používateľov o ktorom si myslí, že jej pomôže k nárastu v počte návštevníkov.

Tržby z reklám prinášajú spoločnosti Facebook ročne miliardy eur. Za reklamu na sociálnej sieti pritom platia nie len komerčné organizácie, ale aj organizácie financované z verejných zdrojov.[sociallocker id=2937][/sociallocker]

Platené oznámenia využíva napríklad aj Bratislavský samosprávny kraj. Ten za zobrazovanie svojich platených príspevkov na sociálnej sieti Facebook vynaloží mesačne približne 500 eur.

Jeho oficiálnym zámerom je zvýšiť záujem o dianie v kraji a zvýšiť povedomie v rôznych oblastiach.

„Sociálna sieť Facebook pomáha Bratislavskému samosprávnemu kraju k väčšej informovanosti o aktivitách v spoločenskom, kultúrnom, športovom dianí v kraji, čo zvyšuje záujem o dianie v kraji nie len u jeho obyvateľov, ale aj u zahraničných turistov“ uviedla pre niejetotak.sk Mgr. Lucia Forman, hovorkyňa Bratislavského samosprávneho kraja.

„Takisto pomáha zvyšovať povedomie v oblasti sociálnych služieb, zdravotníctva, školstva, dopravy. Preto Bratislavská župa využíva aj možnosť sponzorovaných príspevkov stránky „Bratislavský kraj, najlepšie miesto pre život“, čo priemerne stojí 16 € na deň“ dodala.

Prihlásiť sa na odoberanie notifikácií z diskusie
Upozorniť ma na
guest

0
Inline Feedbacks
Zobraziť všetky komentáre