IN TV PRESTALA VYSIELAŤ HLAVNÉ SPRAVODAJSTVO

2
2468
Zdroj foto: infovojna.sk

Nová celoplošná televízia IN TV spustila v stredu 13. apríla o 19:00 vysielanie. Odštartovala ho odvysielaním premiérového vydania hlavných večerných správ.

Televízia je špecifická práve projektom hlavného večerného spravodajstva. Jeho výroba by totiž mala byť financovaná samotnými divákmi. Zabezpečovať ju bude občianske združenie Info Vojna.

Televízia však nečakane po niekoľkých dňoch spravodajstvo vysielať prestala.

A zatiaľ čo prvé tri vydania hlavných večerných správ boli naživo šírené všetkými kanálmi televízie, štvrté vydanie nasledujúce po plánovanej víkendovej prestávke sa už na televízne obrazovky vo forme živého prenosu v plánovanom čase nedostalo. Správy z pondelka 18. apríla 2016 už mali premiéru iba na sociálnych sieťach.

Viacero divákov smerovalo na televíziu otázku, prečo sa tieto správy na televízne obrazovky nedostali. INTV prostredníctvom svojho účtu na sociálnej sieti uviedla: “Správy neboli v televízii z dôvodu organizačno-štrukturálnej. Do času, kým sa úplne nevyriešia, bude spravodajstvo nepravidelné, za čo sa ospravedlňujeme.”

Hlavné správy z ďalšieho dňa – utorka 19. apríla 2016 – sa už neobjavili vôbec (ani na sociálnych sieťach) a naviac v utorok nebola odvysielaná ani ďalšia plánovaná relácia z produkcie OZ Info Vojna – Svetové udalosti bez politickej korektnosti.[sociallocker id=5464][/sociallocker]

Občianske združenie Info Vojna malo pôvodne na základe zmluvného vzťahu iba v úlohe produkčnej spoločnosti pripravovať pre spolupracujúcu televíziu hlavné večerné spravodajstvo a tri relácie. V marci však vstúpilo už aj do vlastníckych štruktúr IN TV s.r.o. a stalo sa jedným zo spolumajiteľov samotnej televízie.

Ako pre niejetotak.sk uviedol zástupca občianskeho združenia Info Vojna Norbert Lichtner, združenie tak urobilo z dôvod, že “prispelo veľkým podielom k vybudovaniu samotnej TV.”

Na otázku, či “organizačno-štrukturálny dôvod” pre ktorý sa pripravené správy nedostali na televízne obrazovky znamená nezhody medzi OZ Info Vojna a zvyšnými spolumajiteľmi IN TV s.r.o. reagoval slovami: “Nie. Znamená to, že niektoré domáce a regionálne reportáže nedosiahli nami požadovanú úroveň a objektívnosť. Pracujeme na tom, aby sa úroveň zlepšila.”

Pri otázke, či bol dôvodom neodvysielania televíznych správ z 18. 4. (ktoré boli tímom Info Vojna pripravené, avšak v televízii odvysielané neboli) ich obsah uviedol, že “Určite nie.”

Podľa medializovaných informácií majú byť súčasťou vysielania televízie okrem spravodajstvo a diskusných relácií aj dokumenty, vzdelávacie programy, filmy a seriály. Aktuálne je však plnoformátové 24-hodinové vysielanie plánované až na začiatok septembra.

Norbert Lichtner taktiež vylúčil, že by malo pozastavenie produkcie jednotlivých relácii z dielne OZ Info Vojna súvis s finančnými vzťahmi štrukturálnych zložiek televízie a ako dodal “Zajtra bude v bežnom čase o 21:00 vysielaná Informačná vojna. Hosťom bude prof. ThDr. Ján ŠAFIN, PhD. , téma: Okultizmus”.

Aktuálne problémy v IN TV podľa neho nie sú natoľko vážne, že by mohli vyústiť až do ukončenia spolupráce medzi OZ Info Vojna s IN TV.

2
DISKUSIA K ČLÁNKU

UPOZORNENIE: Vážení­ čitatelia. Verí­me, že budete prí­kladom lepšej spoločnosti aj kultivovanými diskusiami. Pozorne si prečí­tajte pravidlá diskusie, aby sme Váš príspevok nemuseli vymazať, prípadne podstúpiť orgánom činným v trestnom konaní­. Publikovaní­m prí­spevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali, porozumeli im, súhlasí­te s nimi a zaväzujete sa ich dodržiavať. Nezverejňujte prosí­m príspevky porušujúce pravidlá. Ďakujeme.

avatar
2 Diskusné vlákna
0 Odpovede na vlákno
0 Odberatelia
 
Komentár s najväčším počtom reakcií
Najhorúcejšie vlákno diskusie
2 Autori komentárov
Cobrahlava23 Nedávni autori komentárov
  Prihlásiť sa na odoberanie notifikácií z disusie  
najnovšie najstaršie najpopulárnejšie
Upozorniť ma na
Cobra
Nezareg.
Cobra

INTV došli peniaze, ktorw´ vlastne ani nemali. Mysleli si, že ľudia im budú robiť zadarmo.

hlava23
Nezareg.
hlava23

Tak tomuto celkom nerozumiem. Lichtner na jednej strane hovorí, že správy sa nedostali do telky nie kvôli ich obsahu a na druhej strane hovorí, že pozastavili vysielanie správ pre nevyhovujúci obsah???